Arleta Biedunkiewicz
PROŚBA LOGOPEDY DO RODZICÓW DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH NA TERAPIĘ LOGOPEDYCZNĄ
Arleta Biedunkiewicz
ZALECENIA LOGOPEDYCZNE DLA RODZICÓW DZIECI JĄKAJĄCYCH SIĘ
Anna Małachowska, Jolanta Kantypowicz, Magdalena Reszke
BEZPIECZNY I ZDROWY PRZEDSZKOLAK
Lidia Kupska-Seroczyńska, Danuta Matuszczak, Danuta Meyer-Seroczyńska

Dorota Kalinowska, Wioleta Runtz

Jolanta Kantypowicz

Jolanta Kantypowicz, Wioletta Kubiak, Danuta Meyer – Seroczyńska

Jolanta Kantypowicz i Beata Miłosz
Edukacja teatralna jest integralną częścią wychowania dzieci we współczesnym świecie. Umiejętne kreowanie naturalnej aktywności uczniów w wieku szkolnym w stronę kształcenia teatralnego, może dać wspaniałe efekty wychowawcze. Wychowanie przez teatr integruje zespół klasowy. Zaspokaja potrzebę wspólnego działania. Ponadto pozwala uczniom zaznać radości płynącej z rozwoju własnych umiejętności recytatorskich i aktorskich.

Jolanta Kantypowicz i Anna Małachowska
Rodzina i szkoła są środowiskami, które mają niewątpliwie największy wpływ na rozwój dzieci, powinny, więc współdziałać ze sobą, aby dostarczyć im możliwie najwięcej doświadczeń niezbędnych do pełnego rozwoju. Efektywna współpraca między rodzicami i nauczycielami przynosi korzyści zarówno nauczycielom jak i rodzicom, lecz przede wszystkim samym dzieciom.

Wioleta Runtz

Jolanta Kantypowicz i Dorota Kalinowska
Mając na uwadze zagrożenia, jakie niesie ze sobą korzystanie przez dzieci z sieci Globalnej, postanowiłyśmy podjąć działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa naszych uczniów w Internecie oraz uświadamiających rodzicom niebezpieczeństwa czyhające na dzieci w wirtualnym świecie. Ponadto inspiracją do napisania tego projektu była też działalność Fundacji Dzieci Niczyje i ogłoszony przez nią II etap kampanii społecznej Dziecko w Sieci pod hasłem Na niebezpieczne pytania udzielaj bezpiecznych odpowiedzi.

OSIĄGNIĘCIA SZKOŁY W ZAKRESIE STANDARDU V
OPIEKA I PROFILAKTYKA WSPOMAGA UCZNIA W JEGO ROZWOJUSzkoła wypracowała narzędzia do rozpoznawania zagrożeń.
Szkoła wprowadza i realizuje autorskie programy i projekty edukacyjne, podczas których uczniowie nabywają umiejętności dbania o własne zdrowie i życie.
Stworzenie bezpiecznego i przyjaznego uczniom środowiska szkolnego poprzez skuteczne reagowanie na wszelkie przejawy zachowań ryzykownych.
Systematyczne doskonalenie umiejętności wychowawczych nauczycieli.
Prawidłowo sprawowana opieka nad uczniem poprzez szkolne uregulowania prawne.
Uzyskanie Certyfikatu i tytułu SZKOŁA Z KLASĄ za realizację punktu NASZ SZKOLNY KODEKS należącego do zadania F SZKOŁA POMAGA UWIERZYĆ W SIEBIE TWORZY DOBRY KLIMAT
Brak wypadków uczniów.
Szkoła zapewnia opiekę i organizuje czas wolny uczniów poprzez: świetlicę szkolną, świetlicę profilaktyczno – wychowawczą, różnorodność kół zainteresowań.
Monitoring dowozów uczniów.
Szkoła organizuje pomoc psychologiczno - pedagogiczną dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
SZKOŁA PRZYJAZNA UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ
Szkoła realizuje z powodzeniem szkolny program profilaktyki.
Jolanta Kantypowicz

Jolanta Kantypowicz

Jolanta Kantypowicz

Nasza współpraca ze Specjalnym Ośrodkiem Wychowawczym nr 1 im. Janusza Korczaka w Wejherowie

Program wychowawczo-profilaktyczny w klasie III
Celem mojego programu jest taki wpływ na dziecko, aby radziło sobie lepiej bez nadmiernego napięcia z rozwiązywaniem problemów, których dostarcza mu życie, aby rozumiało siebie, umiało współpracować z innymi, aby jego zachowanie sprzyjało zdrowiu i bezpieczeństwu oraz żeby wiedział jak zachować się w sytuacjach zagrażających jego życiu.

CUDOWNA I ZABAWNA KRAINA JULIANA TUWIMA"
REGULAMIN KONKURSU - Barbara Bagińska
PROGRAM KOŁA MATEMATYCZNEGO DLA KLASY V SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Program opracowały: mgr Joanna Okrojnauczycielka matematyki SSP w Gościcinie
mgr Halina Marcińska nauczycielka matematyki SP w Niepoczołowicach

Na pewno przyda Wam się arkusz 6-latka,
którego możesz być właścicielem już teraz !!!
Scenariusz zajęć
Nauczanie zintegrowane na podstawie programu prof. Hanisz Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna, w oparciu o Integralny plan pracy dydaktyczno-wychowawczej dla klas 3
Scenariusz zajęć ścieżki ekologicznej dla klasy IV szkoły podstawowej do realizacji w klasie.

Teresa Papis

Teresa Papis

Elżbieta Krampa

Barbara Bagińska
Szkolenie zespołu samokształceniowego klas o-III w SSP w Gościcinie
Joanna Okroj

Joanna Okroj i Violetta Wiśniewska
Projekt edukacyjny uroczystości szkolnej dla klas VI
Danuta Wesoły
