Arleta Biedunkiewicz
PROŚBA LOGOPEDY DO RODZICÓW DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH NA TERAPIĘ LOGOPEDYCZNĄ
Arleta Biedunkiewicz
ZALECENIA LOGOPEDYCZNE DLA RODZICÓW DZIECI JĄKAJĄCYCH SIĘ
Anna Małachowska, Jolanta Kantypowicz, Magdalena Reszke
BEZPIECZNY I ZDROWY PRZEDSZKOLAK
Lidia Kupska-Seroczyńska, Danuta Matuszczak, Danuta Meyer-Seroczyńska
PROGRAM OBCHODÓW 49 ROCZNICY POWSTANIA SZKOŁY
Dorota Kalinowska, Wioleta Runtz
Projekt edukacyjny "Bezpieczeństwo w sieci"
Jolanta Kantypowicz
Program gimnastyki korekcyjno – kompensacyjnej przeznaczony dla dzieci pierwszego etapu edukacji szkolnej.
Jolanta Kantypowicz, Wioletta Kubiak, Danuta Meyer – Seroczyńska
Projekt edukacyjny „Pies też potrzebuje miłości”
Jolanta Kantypowicz i Beata Miłosz
Edukacja teatralna jest integralną częścią wychowania dzieci we współczesnym świecie. Umiejętne kreowanie naturalnej aktywności uczniów w wieku szkolnym w stronę kształcenia teatralnego, może dać wspaniałe efekty wychowawcze. Wychowanie przez teatr integruje zespół klasowy. Zaspokaja potrzebę wspólnego działania. Ponadto pozwala uczniom zaznać radości płynącej z rozwoju własnych umiejętności recytatorskich i aktorskich.
Projekt edukacyjny „Teatralne rozmaitości”
Jolanta Kantypowicz i Anna Małachowska
Rodzina i szkoła są środowiskami, które mają niewątpliwie największy wpływ na rozwój dzieci, powinny, więc współdziałać ze sobą, aby dostarczyć im możliwie najwięcej doświadczeń niezbędnych do pełnego rozwoju. Efektywna współpraca między rodzicami i nauczycielami przynosi korzyści zarówno nauczycielom jak i rodzicom, lecz przede wszystkim samym dzieciom.
Szkolenie Rady Pedagogicznej – „Rodzice w szkole – realizacja prawa oświatowego w praktyce szkolnej”
Wioleta Runtz
Wskaźnik statusu ekonomiczno - społecznego oddziału przedszkolnego 2005/06 Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie
Jolanta Kantypowicz i Dorota Kalinowska
Mając na uwadze zagrożenia, jakie niesie ze sobą korzystanie przez dzieci z sieci Globalnej, postanowiłyśmy podjąć działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa naszych uczniów w Internecie oraz uświadamiających rodzicom niebezpieczeństwa czyhające na dzieci w wirtualnym świecie. Ponadto inspiracją do napisania tego projektu była też działalność Fundacji Dzieci Niczyje i ogłoszony przez nią II etap kampanii społecznej Dziecko w Sieci pod hasłem Na niebezpieczne pytania udzielaj bezpiecznych odpowiedzi.
Projekt edukacyjny Dziecko w Sieci
OSIĄGNIĘCIA SZKOŁY W ZAKRESIE STANDARDU V
OPIEKA I PROFILAKTYKA WSPOMAGA UCZNIA W JEGO ROZWOJUSzkoła wypracowała narzędzia do rozpoznawania zagrożeń.
Szkoła wprowadza i realizuje autorskie programy i projekty edukacyjne, podczas których uczniowie nabywają umiejętności dbania o własne zdrowie i życie.
Stworzenie bezpiecznego i przyjaznego uczniom środowiska szkolnego poprzez skuteczne reagowanie na wszelkie przejawy zachowań ryzykownych.
Systematyczne doskonalenie umiejętności wychowawczych nauczycieli.
Prawidłowo sprawowana opieka nad uczniem poprzez szkolne uregulowania prawne.
Uzyskanie Certyfikatu i tytułu SZKOŁA Z KLASĄ za realizację punktu NASZ SZKOLNY KODEKS należącego do zadania F SZKOŁA POMAGA UWIERZYĆ W SIEBIE TWORZY DOBRY KLIMAT
Brak wypadków uczniów.
Szkoła zapewnia opiekę i organizuje czas wolny uczniów poprzez: świetlicę szkolną, świetlicę profilaktyczno – wychowawczą, różnorodność kół zainteresowań.
Monitoring dowozów uczniów.
Szkoła organizuje pomoc psychologiczno - pedagogiczną dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
SZKOŁA PRZYJAZNA UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ
Szkoła realizuje z powodzeniem szkolny program profilaktyki.
Jolanta Kantypowicz
Scenariusz zajęć otwartych dla nauczycieli klasa II
Jolanta Kantypowicz
Scenariusz zajęć otwartych dla nauczycieli klasa III
Jolanta Kantypowicz
Scenariusz zajęć otwartych dla rodziców klasa III Taniec jesiennych lisci
Nasza współpraca ze Specjalnym Ośrodkiem Wychowawczym nr 1 im. Janusza Korczaka w Wejherowie
posiada 15-letnią tradycję. Chcielibyście dowiedzieć się więcej otwórzcie plik.
Program wychowawczo-profilaktyczny w klasie III
Celem mojego programu jest taki wpływ na dziecko, aby radziło sobie lepiej bez nadmiernego napięcia z rozwiązywaniem problemów, których dostarcza mu życie, aby rozumiało siebie, umiało współpracować z innymi, aby jego zachowanie sprzyjało zdrowiu i bezpieczeństwu oraz żeby wiedział jak zachować się w sytuacjach zagrażających jego życiu.
Opracowała:Barbara Bagińska
CUDOWNA I ZABAWNA KRAINA JULIANA TUWIMA"
REGULAMIN KONKURSU - Barbara Bagińska
PROGRAM KOŁA MATEMATYCZNEGO DLA KLASY V SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Program opracowały: mgr Joanna Okrojnauczycielka matematyki SSP w Gościcinie
mgr Halina Marcińska nauczycielka matematyki SP w Niepoczołowicach
Na pewno przyda Wam się arkusz 6-latka,
którego możesz być właścicielem już teraz !!!
Scenariusz zajęć
Nauczanie zintegrowane na podstawie programu prof. Hanisz Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna, w oparciu o Integralny plan pracy dydaktyczno-wychowawczej dla klas 3
Scenariusz zajęć ścieżki ekologicznej dla klasy IV szkoły podstawowej do realizacji w klasie.
OCHRONA PRZYRODY W POLSCE. ROŚLINY CHRONIONE - ZWIASTUNY WIOSNY.
Teresa Papis
Historia szkoły SSP Gościcin
Teresa Papis
August Guenther
Elżbieta Krampa
Ochrona środowiska w Samorządowej Szkole Podstawowej w Gościcinie
Barbara Bagińska
Szkolenie zespołu samokształceniowego klas o-III w SSP w GościcinieĆwiczenia słownikowo- frazeologiczne jako przygotowanie do redagowania dłuższych form wypowiedzi.
Joanna Okroj
Klasa integracyjna
Joanna Okroj i Violetta Wiśniewska
Projekt edukacyjny uroczystości szkolnej dla klas VIPASZPORT DO GIMNAZJUM „WESOŁY ŚWIAT NAUKI”
Danuta Wesoły
PROGRAM ARTYSTYCZNY PT.: ŚWIAT W ZIELENI DLA KLAS O